Kahvio

Kahvioon mahtuu 49 henkilöä.

Kirkkoherrankuja 2, 21200 Raisio

Kahviossa istumapaikkoja 42 kpl (ruokatilaisuus), 49 kpl (kahvitilaisuus)

Seurakuntatalon kahviossa järjestetään muistotilaisuuksia, perhejuhlia ja seurakunnan omia tilaisuuksia.

Kahvio on erotettu seurakuntasalista paljeovella. Keittiön käyttö kuuluu vuokrahintaan.

Kahvion voi vuokrata yksityistä tilaisuutta varten seurakuntatoimistosta tai virasto.raisio@evl.fi.

Tilaisuuden järjestäjä huolehtii tarjoilun toteutuksesta: kahvitilaisuuden voi järjestää itse, ruokatilaisuuteen edellytetään pitopalvelun käyttöä.

Pöytäliinojen käyttökorvaus:
Iso liina  12€ / kpl
Pieni liina 8€ / kpl

Esteettömyys:
Sisäänkäynnissä pieni askelma

Tiedustelut ja varaukset:

024360300 ma-pe klo 9-13

Esteetön wc Esteetön wc

ke 24.4. klo 18.00

Kirkkoherrankuja 2, 21200 Raisio

Ilta sinulle 10 v.

Kevään viimeinen Ilta Sinulle on myös juhlailta. Aivan ensimmäistä iltaa vietettiin tasan 10 v. sitten 24.4.2014. Tapahtuma on kasvanut pienestä suureksi ja mukaan on tullut satoja uusia osallistujia. Myös kymmenet puhujat ja muusikot ovat vierailleet illoissamme ja tällä kertaa paikalle saapuu muusikkopariskunta Kaisa ja Timo Tuikkanen. Lue lisää >>