Seurakuntasali

Seurakuntasaliin mahtuu 96 henkilöä.

96

Seurakuntasalissa on 96 pöytäpaikkaa. Yhdistämällä seurakuntasalin ja kahvion pöytäpaikkoja on 145. Kappelissa on 55 istumapaikkaa.

Seurakuntasalissa vietetään erilaisia seurakunnan tilaisuuksia, kuten seurakuntailtoja ja -juhlia.

Seurakuntasalin oikealla laidalla on väliseinällä erotettava kappeli, jota käytetään kirkollisissa toimituksissa.

Tilojen vuokraus

Seurakuntasalia vuokrataan myös ulkopuolisille. Seurakuntasalin ja kahvion on mahdollista yhdistää yhdeksi isoksi tilaksi. Keittiön käyttö kuuluu vuokrahintaan. Lisätietoja ja vapaita aikoja voi tiedustella seurakuntatoimistosta tai virasto.raisio@evl.fi.

Tilaisuuden järjestäjä huolehtii tarjoilun toteutuksesta: kahvitilaisuuden voi järjestää itse, ruokatilaisuuteen edellytetään pitopalvelun käyttöä.

Pöytäliinojen käyttökorvaus:
Iso liina  12€ / kpl
Pieni liina 8€ / kpl

Tiedustelut ja varaukset:

024360300 ma-pe klo 9-13

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Pysäköinti Pysäköinti

to 2.5. klo 12.00

Seurakuntatalon seniorikerho

Iloisessa seniorikerhossa luemme Raamattua, laulamme, keskustelemme vanhojen ja uusien ystävien kanssa ja nautiskelemme herkulliset reilun kaupan kahvit, olethan Sinäkin mukana! Kerhokyytiä voit tiedustella ja tilata Erja-diakonissalta p. 0447160326, näkemiin!
to 16.5. klo 12.00

Seniorien yhteinen kevätjuhla

Tervetuloa seniorien yhteiseen kevätjuhlaan! Suvivirsi, keväinen ohjelma ja tarjoilu Sinua palvelevin seurakunnan työntekijöin virittää kiitollisen, herkänkin mielen, kiitos tähän astisesta, siunattua kesää ja näkemiin!
su 19.5. klo 11.30

Kirkkoherrankuja 2, 21200 Raisio

Kirkkokahvit: kaatuneitten muistopäivän kirkkokahvit ja esitelmä

Esitelmä: Himmetä ei muistot koskaan saa - sotiemme muistot sukupolvien ketjussa, VTK Karoliina Hidén.
Yhteistyössä Sotiemme 1939-1945 Raision perinnetoimikunnan kanssa.