Myllyntila kauppakeskus Myllyssä

Myllyntila sijaitsee kauppakeskus Myllyn ensimmäisessä kerroksessa Raison puoleisessa päädyssä.

Myllyntilaan voit poiketa hetkeksi hengähtämään ostosten lomassa tai tulla ihan tarkoituksella jutustelemaan seurakunnan vapaaehtoisten päivystäjien tai työntekijöiden kanssa. Jutustellessa on mahdollisuus nauttia kuppi kuumaa (murukahvi/tee) ja keksi. Tilassa on myös mahdollista hiljentyä erillisessä pienessä "kappelissa".

PikkuPuodista voit ostaa vapaaehtoisten valmistamia kädentaidon tuotteita ja samalla tukea hyväntekeväisyyttä meillä ja maailmalla.

Mikäli sinua kiinnostaa enemmän lautapelit tai biljardin pelaaminen, niin myös se on mahdollista. Televisiokin voidaan napsauttaa päälle ja kannustaa Suomi voittoon, jossakin urheilulajissa.

Tilassa on esillä kuukausittain vaihtuva taidenäyttely, joka tuo tilaan galleriamaista tyyliä. Nyt onkin oiva mahdollisuus saada humoristisesti sanoen      "Kolme kärpästä samalla iskulla." KESKUSTELU - KULTTUURI - KAUPASSA KÄYNTI.

Seurakunnan tapahtumakalenterista näet kaikki aukioloajankohdat.

Voit myös ottaa yhteyttä, jos sinulla on ideoita ja toiveita Myllyntilan toiminnan kehittämiseen.

Raision seurakunta on siellä missä sinäkin - myös kauppakeskuksen hulinassa!

TERVETULOA MYLLYYN!

*************************************************************************************************

Myllyn taidenäyttelyitä

Kevät 2024

Huhtikuu

Raision kamerat ry., Valokuvanäyttely

Toukokuu

Postikorttinäyttely - Erja Kekki

Oletko kenties piirtänyt, maalannut, ottanut valokuvia tms?

Oletko kenties ajatellut tai haavellut pitäväsi taidenäyttelyn?

Nyt siihen olisi helppo ratkaisu. Tuo työsi esille Raision seurakunnan Myllyntilaan.

Ole rohkeasti yhteydessä Johanna Saloseen johanna.salonen@evl.fi ja

sovitaan sinullekin oma näyttelyaika.

Tämä kuva on Myllyn kesäkuun näyttelystä.

PikkuPuoti - hyväntekeväisyyttä lähellä ja kaukana

Myllyntilassa toimii PikkuPuoti, jossa on myynnissä erilaisia vapaaehtoisten tekemiä käsitöitä aina hellehatuista erilaisiin koriste-esineisiin ja kortteihin.

Ostamalla tuet lähetystyötä lähellä ja kaukana.

KIITOS AVUSTA.