Jumalanpalveluksia kirkosta kotikatsomoihin

Raision seurakunnassa on aloitettu jumalanpalvelusten välittäminen verkossa YouTuben kautta. Tämä mahdollistaa niiden seuraamisen missä tahansa, joko suorana verkossa jo jumalanpalveluksen aikana tai jälkikäteen joidenkin viikkojen ajan.

Uutta palvelua arvostavat erityisesti ne, jotka eivät syystä tai toisesta pääse saapumaan paikan päälle kirkkoon. Kaikki eivät myöskään mielellään lähde liikkeelle sunnuntaiaamuna, vaan haluavat viettää sitä kotona esimerkiksi perheen kesken.

Kamera sijaitsee urkuparvella ja kuvaa ainoastaan kirkon etuosaa (kuoriosaa), paitsi ehtoollisen aikana se on suunnattu saarnastuolin kuviin. Tarkoituksena ei ole välittää kuvaa messuvieraista, vaan keskittyä messun sisältöön kuvanäkymän ollessa rajattu.

Tervetuloa mukaan jumalanpalvelukseen kirkossa tai verkossa!

Jumalanpalvelukset löytyvät YouTube-kanavalta nimellä
Raision seurakunta live stream