Virkatodistus ja sukuselvitykset

Virkatodistusten tilaaminen

Yksityishenkilöt, yritys- ja organisaatiotilaajat:

Virkatodistustilauksen voit tehdä netissä Tilaa Virkatodistus -palvelunLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta (Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa.) Tunnistautumista varten tarvitset pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen.

Raision seurakunnan virkatodistus ja sukuselvitystilaukset voit tilata netin Tilaa Virkatodistus -palvelun ohella myös Turun alueellisessa keskusrekisteristä. Valmis virkatodistus lähetetään postitse tai sen voi noutaa keskusrekisteristä.

Asiointi ja yhteystiedot:

Turun alueellisen keskusrekisterin palvelupisteessä voi asioida arkisin klo 9–14.
Puhelinpalveluaika on klo 9–15 numerossa 040 341 7222.
Sähköposti: turku.keskusrekisteri@evl.fi
Käyntiosoite: Eerikinkatu 3, katutaso
Postiosoite: Turun alueellinen keskusrekisteri, Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä, PL 922, 20101 TURKU

LisätietojaLinkki avautuu uudessa välilehdessä virkatodistuksen tilaamisesta Turun alueellisesta keskusrekisteristä:
(Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).