Vauvan jalat maalauspaperilla.

Vauvojen värikylpy ja Taaperovärikylpy

Värikylpy on moniaistinen, elämyksellinen, turvallinen ja kiireetön lapsen ja vanhemman yhdessä tekemisen ja ihmettelyn hetki. Meidän värikylvyissä perustana ovat Raamatun kertomukset.

Ryhmään mahtuu 8 osallistujaa. Taiteilemme rippikoulusalissa ja sisäänkäynti perhetalon ovesta. Perhetalo on auki torstaisin klo 9-12, joten siellä voi leikkiä, syödä omia eväitä, kahvitella ja seurustella. Ohjaajana toimii lastenohjaaja ja värikylpyohjaaja Marika Tohka.

Keväällä 2024:

Vauvojen värikylpy on tarkoitettu 5-12 kk ikäisille lapsille ja vanhemmille

Aika: 21.3.-25.4. (ei 28.3.) torstaisin klo 10-11 (yhteensä 5 kertaa)

Paikka: Pappilan perhetalo (os. Kirkkoherrankuja 2)

Mukaan: vaihtovaatteet lapselle (ja vanhemmalle), muovipussi likapyykeille ja pyyhe/pesulappuja

Syksyllä 2024:

Taaperovärikylpy on tarkoitettu 13-24 kk ikäisille lapsille ja vanhemmille

Aika: 5.9.-3.10.2024 torstaisin klo 10-11 (yhteensä 5 kertaa)

Paikka: Pappilan perhetalo (os. Kirkkoherrankuja 2)

Ilmoittautumiset ma 5.8.2024 klo 9 alkaen Taaperovärikylpyyn. Linkki avautuu uudessa välilehdessäLisätietoja värikylvystä voit kysyä marika.tohka@evl.fi

Vauvojen värikylpy on tarkoitettu 5-12 kk ikäisille lapsille ja vanhemmille

Aika: 31.10.-5.12. (ei 14.11.) torstaisin klo 10-11 (yhteensä 5 kertaa)

Paikka: Pappilan perhetalo (os. Kirkkoherrankuja 2)

Ilmoittautumiset ma 7.10.2024 klo 9.00 alkaen Vauvojen värikylpyyn. Linkki avautuu uudessa välilehdessä Lisätietoja värikylvystä voit kysyä marika.tohka@evl.fi.

Tervetuloa mukaan taiteilemaan! :)

Vauva maalaa               Värikylvyn taideteos