Viherlahden leirikeskus

Viherlahti

Merimaskuntie 530, 21240 Naantali

050 487 6288

Alueella on vuonna 2009 valmistunut päärakennus, jossa on ruokasalin ja oleskelutilan lisäksi majoitustiloja noin 50 hengelle. Alueella on kaunis vanha leirikirkko sekä vuonna 2013 valmistunut rantasaunarakennus. Noin 140 neliömetrin saunarakennuksessa on iso katettu terassi, kaksi saunaosastoa ja pukuhuonetilaa sekä merisali, jossa on pieni keittiö sekä oleskelu/kokoustila merinäköalalla.

Jos haluat tiedustella yksityistilaisuuden toteuttamiseen tai kustannuksiin liittyviä asioita, ole suoraan yhdessä EnkeliGroupiin/Eija Riihilahteen.

EnkeliGroup Oy
Eija Riihilahti
eija.riihilahti@enkeligroup.fi

Seurakunnan leirikeskuksessa Viherlahdessa järjestetään vuosittain kymmeniä tapahtumia. Kesäisin Viherlahden täyttävät rippikoulut. Viherlahdessa järjestetään myös  diakonia-, seniori-  ja perheleirejä sekä erilaisia lasten ja nuorten leirejä ja tapahtumia.

Raision seurakunnan leirikeskuksen ruokailu- ja majoituspalveluista vastaa EnkeliGroup. Leirikeskuksen tiloja vuokrataan myös yksityistilaisuuksiin.