Kuorot

Raision seurakunnassa voivat kuorotoimintaan osallistua niin lapset, nuoret kuin varttuneemmatkin kuorolaulusta innostuneet! Kuorot aloittavat kevätkauden tammikuun puolivälissä ja syyskauden elokuun lopulla. Kuorot ovat mukana seurakunnan eri tilaisuuksissa ja järjestävät omia konsertteja.

Martinus-kuoro

on nuorille ja nuorekkaille aikuisille suunnattu sekakuoro. Kuoron ohjelmisto koostuu sekä perinteisestä että modernimmasta kirkkomusiikista ja uudemmasta hengellisestä musiikista. Kuoroa johtaa kanttori Katarina Engström, jolle kannattaa soittaa, mikäli laulaminen kuorossa kiinnostaa: p. 044 716 0333 tai sähköpostilla katarina.engstrom@evl.fi.

Chorus variabilis

on nimensä mukaisesti vaihteleva kokoonpano, joka ei vaadi sitoutumista pitkäksi aikaa vaan yhteen projektiin kerrallaan. Anna lahjasi käyttöön! Ota yhteyttä kanttori Katarina Engströmiin.

Laulukammari

tarjoaa yhteisen laulun riemua kaikenikäisille laulajille. Ota yhteyttä kanttori Katarina Engströmiin.

Tervetuloa mukaan kuorotoimintaan!