Kymmenkunta nuorta ja kaksi aikuista kävelemässä hautausmaan poikki kesällä.

Rippikoulu

Rippikoulun turvallisuuskyselyn voit täyttää tästä. Huom. Huoltaja täyttää kyselyn yhdessä nuoren kanssa.

Ilmoittautuminen vuoden 2024 rippikouluihin 21.8.-10.9.2023 tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Rippikoulukutsut on lähetetty kaikille vuonna 2009 syntyneille Raision seurakunnan jäsenille viikolla 31.

HUOM! VL 1 ja VL 2 leirien alkamis- ja päättymispäivät ovat virheelliset koteihin lähetetyissä kutsuissa, oikeat tiedot näet ilmoittautumislomakkeessa ja sähköisessä rippikouluesitteessä alla.

Voit ladata rippikouluesitteen myös tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kamalat äidit -vertaisryhmä murrosikäisten äideille

Rippikoululaisten äidit ovat saaneet kutsumainoksen rippikoulujen ryhmäpostituksen yhteydessä. Ryhmä on avoinna nyt myös muille murrosikäisten äideille. Ryhmässä keskustellaan erilaisista aiheista, jotka nousevat äitien tarpeista. Päällimmäiseksi nousee kuitenkin muilta äideiltä saatu tuki vaikeissakin tilanteissa. Ryhmä kokoontuu Raision seurakuntatalon perhetalon tiloissa tiistaisin klo 17-19 seuraavina päivinä: 9.1, 30.1, 13.2, 5.3, 26.3, 16.4, 7.5, 28.5. ja vielä kesän jälkeen ti 20.8. saunailta Viherlahden leirikeskuksessa. Mukaan mahtuu kahdeksan ensiksi ilmoittautunutta äitiä. Tervetuloa mukaan itkemään ja nauramaan yhdessä!

Ilmoittautuminen 31.12. mennessä TÄSTÄ.

Lisätietoja Kamalat äidit -ohjaajilta: nuorisotyönohjaaja Mia Flemming, mia.flemming@evl.fi, 044-7160 357 ja projektikoordinaattori Johanna Salonen, johanna.salonen@evl.fi, 044-7160 370