Monenlaisia säveliä.

Konsertit

Raision seurakunta tarjoaa laadukkaita konsertteja aina perinteisestä kirkkomusiikista nykysävelmiin.

Tulevia konsertteja:

Torstaina 14.3. klo 18 kirkossa Aquila altera - Cavalier keskiaikayhtyeen konsertti

Konsertti herättää eloon sydän- ja myöhäiskeskiajan virtuoottisia säveliä Englannista, Ranskasta, Espanjasta ja Italiasta. Ohjelmassa on niin maallista elonkulkua kuin pohdintaa ihmisen osasta. Kokonaisuutta kehystävät suuret keskiaikaset katolisen messun osat.

Cavalierin jäsenet: Katariina Lappi, sopraano, viulu, Sanna Kola, mezzosopraano, nokkahuilut, Kristina Raudanen, altto ja Heikki Korhonen, baritoni, ovat kaikki ammattimuusikoita, jotka toimivat tahoillaan eri musiikin, opetuksen, taiteen ja tieteen aloilla. Yhtye on keskittynyt etupäässä keskiajan laulumusiikkiin, vieraillen välillä renessanssin puolella ja maustaen musiikkia valkoiden soittimilla.

Konserttiin on vapaa pääsy, käsiohjelma 5,- €.  Sydämellisesti tervetuloa!

Pitkäperjantaina 22.3. klo 18 kirkossa Luukas-passio

Pyhän Martin Laulajat, Martinus-kuoro ja kanttori Katarina Engström esittävät Seppo Pänkäläisen säveltämän passion. Seurakunta pääsee osallistumaan virsilauluun.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja ohjelma.