Virsinumeroita pinottuna ikkunalla.

Musiikki

Musiikilla on tärkeä merkitys jumalanpalveluksissa, kirkollisissa toimituksissa ja seurakuntaelämässä. Musiikki on rukousta ja kiitosta. Sen kautta voidaan ilmaista lohdutuksen, toivon ja evankeliumin ilosanomaa. Seurakunnassa musiikkitoiminnasta vastaavat kanttorit.

Raision seurakunnan musiikkielämä on monipuolista. Lapsiperheitä kutsuvat suositut muskarit, ja nuoret voivat osallistua lauluryhmiin ja bänditoimintaan. Kuorotoiminnassa on valinnan varaa, joten jokainen kuorolaulusta innostunut löytää varmasti oman paikkansa. Yhteislauluja lauletaan Tasalan kamarissa ja kirkossa kerran kuukaudessa. Konsertteja on tarjolla moneen makuun. Tervetuloa mukaan!

Raisiossa on kolme kanttoria. Jos olet kiinnostunut osallistumaan musiikkitoimintaan tai mieltäsi askarruttaa vaikkapa kysymys kirkolliseen toimitukseen liittyvästä musiikista, ota yhteyttä kanttoreihin.