Nuorten käsiä päällekkäin.

Nuorille

Seurakunnassamme on tarjolla monenlaista nuortentoimintaa. Pääset tutustumaan tarkemmin nuorten toimintaamme näiden sivujen kautta.

Tervetuloa mukaan!

Nuori seurakunta netissä

Ota somekanavat haltuun, niin pysyt ajan tasalla siitä, milloin ja missä tapahtuu.

Instagram: raisionnuorisrk
Snapchat: raisionnuorisrk
Tiktok: raisionnuorisrk​​​​
Twitch: raisionnuoret

Meillä on myös podcast! Löytyy osoitteesta rss.com/podcasts/sakariristo ja kaikkialta, mistä podcasteja tykkäät kuunnella!

Nuorisotyön viikkotoiminta

Roolipeli-ilta

parittomien viikkojen tiistaisin klo 18 Nurkassa

Pelaillaan roolipelejä, maalaillaan figuureja yms. Mahdollisuus pelailla myös muita lautapelejä. Mukaan voi tulla myös, vaikka ei olisi aiempaa roolipelikokemusta! Iltoihin ei ole pakko tulla pelaamaan, voi tulla myös hengaamaan ja seuraamaan peliä ja voi käydä vain satunnaisestikin. Kevään 2024 ensimmäinen avoin peli-ilta pidetään tiistaina 16.1. Tuolloin on myös rekry kahteen seurakunnalla toimivaan suljettuun peliryhmään. Jos et pääse tuolloin mukaan, mutta haluat mukaan suljettuun kampanjaan, ole yhteydessä Mikaan.

Seuraavat avoimet roolipeli-illat: 16.1., 30.1., 13.2., 27.2., 12.3., 26.3., 9.4. ja 23.4.

Myös kevään nuortenleiri järjestetään roolipeliteemalla!! Tervetuloa Viherlahteen 5.–7.4.! Lisätietoja Leirit ja retket -välilehdeltä.

Hengari

Keskiviikkoisin 18-20 Nurkassa. Kaikkien rippikouluikäisten ja sitä vanhempien nuorten yhteinen hengailuilta. Luvassa kavereita, jutustelua ja pelailua yms. Huom! Silloin kun on KirkonMenot 7.2., 7.3., 3.4. ja 2.5., Nurkka aukeaa vasta KirkonMenojen jälkeen klo 19. Huom! 10.4. ei hengaria!

Nuorisotyön Myllypäivystys

Kauppakeskus Myllyn ensimmäisessä kerroksessa seurakunnan tilassa perjantai-iltaisin klo 16-20 .

Muuta toimintaa nuorille

KirkonMenot

Joka kuun ensimmäisenä keskiviikkona (vapusta johtuen toukokuun KirkonMenot torstaina) klo 18 kirkossa. Menevämpi iltamessu ajatuksella "nuorilta nuorille". Menoissa mukana mm. nuorten bändi ja jatkikset. KirkonMenojen jälkeen Nurkassa rupatellaan teejatkojen merkeissä n. klo 19-20.

Kevään 2024 menot:

7.2.

7.3.

3.4.

2.5.

KaMaRa

Seurakuntain välinen lauta- ja roolipelitapahtuma laajenee keväällä tutulle kamaralle...eli Nurkkaan la 20.4. klo:13-20 ja su 21.4. 13-18, lisätiedot lähempänä.

JAA #VALOA

Kaipaatko kuuntelijaa? Kirkon keskusteluapu on sinua varten.

Voit aloittaa chatin tai soittaa. Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia ja nimettömiä. Voit jutella mistä tahansa mieltäsi painavasta asiasta. Päivystäjät ovat koulutettuja vapaaehtoisia ja kirkon työntekijöitä.