Vertaistukiryhmät

Raision seurakunnassa on vertaistukiryhmä läheisensä kuoleman kautta menettäneille, mielenterveyskuntoutujille sekä päihteiden käyttajien läheisille.

SURURYHMÄ

Sururyhmä on oma piiri kuoleman kautta menetyksen kokeneille ihmisille. Mukaan voivat tulla kaikenikäiset. Ryhmässä keskustellaan luottamuksellisesti surusta, menetyksestä, sen ylipääsemisestä ja toipumisesta.

Seuraava sururyhmä alkaa to 3.10.2024 klo 17.30 kodikkaassa Tasalan Kamari -lähetyskahvilassa (Tasalanaukio 5) ja kokoontuu torstai-iltaisin loka-marraskuussa. Ilmoittautumiset ja tiedustelut pastori Antti Pajunen p. 044 716 0358 tai diakonissa Erja Andersson p. 044 716 0326. Olet lämpimästi tervetullut!

HYVÄN MIELEN-RYHMÄ

Keskusteluryhmä on tarkoitettu voimavaraksi arkeen. Ryhmässä keskustellaan ja jaetaan luottamuksellisesti arjen iloja ja suruja.​

Kokoontumiset seurakuntatalon "Nurkka" tilassa kerran kuukaudessa maanantaisin. Ota yhteyttä ja kysy lisää Nooralta!

Tiedustelut Noora Nurmi p. 044 7160 352

Kokoontumisien välillä voit myös soittaa ja sopia keskusteluajan.

PÄIHTEIDEN KÄYTTÄJIEN LÄHEISILLE

Vertaistukiryhmä päihteiden käyttäjien läheisille kokoontuu kerran kuukaudessa. Tule jakamaan suruja ja iloja ihmisten kanssa jotka tietävät mistä puhut.

Tiedustelut  Tuija Kyrölä p. 044 7160 353