Raisio 50v -Retki Mälikkälän metsään Ari Karhilahden johdolla

la 20.4. klo 13.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Mälikkälän-Kuninkojan metsä on yksi Raision aarteista. Seurakunta järjestää kevätluontoretken metsään luontoasiantuntija Ari Karhilahden johdolla. Retki on pieni lahja 50-vuotiaalle kaupungille ja sen asukkaille. Raisio suojeli osan metsästä osana juhlavuotta.

Ari Karhilahti on mediastakin tuttu luontoasiantuntija ja biologi. Hänen johdollaan saat irti enemmän hienosta lähiluontokohteesta ja voit jatkaa retkeilyä myöhemmin omatoimisesti. Ari kertoo luonnon ihmeistä, pidämme lyhyen luontohartauden alttarikivellä ja voit halutessasi syödä eväitä. Retken kesto noin kaksi tuntia. Pieni sade ei meitä haittaa. Retkelle mahtuu 35 nopeimmin ilmoittautunutta.

Retkelle ilmoittautuminen alkaa 20.3. oheisen linkin kautta: www.raisionseurakunta.fi/ilmoittaudu

Voit kysyä lisätietoa sähköpostia osoitteeseen vesa.siltala@evl.fi tai soittamalla 0447160339.