Ilta sinulle 10 v.

ke 24.4. klo 18.00
Kuvassa muusikkopariskunta Kaisa ja Timo Tuikkanen

Kahvio

Kevään viimeinen Ilta Sinulle on myös juhlailta. Aivan ensimmäistä iltaa vietettiin tasan 10 v. sitten 24.4.2014. Tapahtuma on kasvanut pienestä suureksi ja mukaan on tullut satoja uusia osallistujia. Myös kymmenet puhujat ja muusikot ovat vierailleet illoissamme ja tällä kertaa paikalle saapuu muusikkopariskunta Kaisa ja Timo Tuikkanen. Lue lisää >>

Ilta Sinulle on suosittu ja lämmintunnelmainen tilaisuus, jonka ovet ovat avoinna etsijöille, löytäneille, uskoville, epäileville, kaikille. Ohjelmassa on musiikkia ja puhujavieraita erilaisine aiheineen, lyhyt iltarukous, mahdollisuus keskusteluun sekä iltapalatarjoilu, jonka äärellä on aikaa jutella, tavata tuttuja ja tutustua uusiin ihmisiin.
Ilta Sinulle on vapaaehtoisten ideoima ja toteuttama. Taivaan Isä on vastannut rukouksiin moninkertaisesti. Illoissa on ollut runsaasti kävijöitä vuosien aikana ja hyvä sanoma Jumalan armosta ja rakkaudesta on ollut esillä monin tavoin. Kiitämme Taivaan Isää tänään siitä.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy ja myös iltapala on maksuton.
Olet lämpimästi tervetullut mukaan yksin, kaksin tai porukalla!

PS. Seurakuntatalon parkkipaikat loppuvat usein kesken, mutta auton voi jättää myös kirkon pysäköintialueelle tien toisella puolella.