Hävikkiruokaa tarvitseville

to 25.4. klo 15.00 – to 25.4. klo 16.30

Kokinvuoren seurakuntakoti

Ruokia jaetaan Kokinvuoren seurakuntatalolla arkitorstaisin KLO 15-16.30. Jos jostakin syystä et ehdi ajoissa, niin pyydämme ystävällisesti soittamaan päivystykseen.(kts alla)Tule rohkeasti hakemaan ruokaa, jos tunnet tarvitsevasi taloudellista apua, vaikka vain ihan väliaikaisesti.
OTA oma kassi/kassit mukaan ja sään mukaiset vaatteet mahdollista ulkona odottelua varten.
TULETHAN VAIN TERVEENÄ!

Haku sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä. MUISTATHAN NOUDATTAA OMAA AIKAASI. ÄLÄ TULE AIKAISEMMIN PIHA-ALUEELLE!
Uudet numerolaput jaetaan vasta kun edellisen aakkosvuoron viimeinen on tehnyt tilauksensa.

Klo 15.00
R, S, T, U, V, X, Y, Z, Å, Ä, Ö
Tämä ryhmä voi tulla syömään jo klo 14.30

Klo 15.30
A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K

Klo 16.00
L, M, N, O, P, Q

Jaossa on ns. ylijäämäruokaa eli Operaatioruokaa. Operaatio ruokaa voi tulla hakemaan ilman yhteydenottoa.
Muissa asioissa ota yhteys diakoniatoimiston päivystykseen arkimaanantaisin klo 14-16 tai arkitorstaisin klo 9-10, p. 044 7160 325.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille