Syntymäpäiväjuhla 65- ja 70-vuotiaille

pe 31.5. klo 10.00 – pe 31.5. klo 15.00

Viherlahden leirikeskus

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tänä vuonna 65 ja 70 v. täyttävät seurakuntalaiset kutsutaan yhteiseen syntymäpäivätapahtumaan, joka järjestetään Viherlahden kauniissa leirikeskuksessa meren rannalla!
Lisätietoja ja ilmoittautuminen viimeistään 17.5. oheisen linkin kautta >>
Olet sydämellisesti tervetullut mukaan!

Ohjelma alkaa klo 10 lipunnostolla. Juhlapäivän tarjontaan kuuluu herkullista ruokaa ja kakkukahvit sekä valintasi mukaan ulkoilua, saunomista ja uintia, yhteislaulua, hartaushetki, vapaata oleilua ja päivänsankareiden puheenvuoroja iloisen yhdessäolon siivittämänä.
Mukaan voi ottaa koulu- ja nuoruusaikojen muistoja, jotka laitetaan esille näyttelyyn.

Päivään ilmoittautuminen viimeist. 17.5. oheisen linkin kautta tai p. 0447160326/ erja.andersson@evl.fi.
Ilmoitathan samalla, jos haluat bussikyytiin ja jos sinulla on jokin erityisruokavalio.
Bussi starttaa srk-talon (Kirkkoherrankuja 2) parkista.
Kotiinlähtö Viherlahdesta klo 15.
Voit myös tulla omalla kyydillä. Osoite on Merimaskuntie 530 Merimasku, Naantali.