Arkkihiippakunnan tunnustuspalkinto Raision seurakunnan Godfulness-sivustolle

Turun arkkihiippakunnan hiippakuntavaltuusto on myöntänyt Arkkipooki-palkinnon Raision seurakunnan Godfulness-sivustolle. Kaikille avoin Godfulness.fi-sivusto tarjoaa erilaisia keho- ja luontohengellisyysharjoituksia sekä raamattuhiljentymisen menetelmiä tukemaan kokonaisvaltaista rauhoittumista Jumalan läsnäolossa.

Godfulness-sivustossa yhdistyy sekä tuore että perinteinen tapa tukea hengellistä elämää. Palkintotyöryhmä arvosti erityisesti sitä, että Godfulness ammentaa Raamatusta. Kirkollisessa työssä kohdataan ihmisiä, joiden on vaikea lähteä kokoavaan toimintaan, mutta tarvetta hengelliselle materiaalille ja ohjatulle hengelliselle hiljentymiselle. Sivusto ja sen materiaalit on tehty korkeatasoisesti, ja ne rohkaisevat kristittyjä arjen hengellisyyteen. Raision seurakunta on innovatiivisesti lähtenyt vastaamaan kasvavaan hengellisyyden kaipuuseen.

Godfulness-sivuston ideoinnista ja kehittämisestä vastaa Raision seurakunnan ympäristöasiantuntija ja projektikoordinaattori Hannele Siltala. Sivustolla voi muun muassa katsoa luontovideoita, kuunnella mielikuva- ja kehonharjoituksia sekä osallistua minuuttirentoutumiseen.

Raision seurakunnan Godfulness-sivustoon voit tutustua täällä: https://www.godfulness.fi/

2022-03-09 12:27:46.0